vineri, 21 noiembrie 2014

Miruna Nicolae - Fericirea de dupa granita

26.10.2014 O fosta colega de la Editura Cariere, Miruna Nicolae a scris o carte, 
nu am putut sa particip la lansarea ei de la Bucuresti la Tete a tete pe 26 octombrie ora 15-17 
asa ca m-am gandit sa-i fac o felicitare + un mic semn de carte magnetic cadou, 
acum astept sa-mi spuna adresa ei din Austria, unde s-a mutat ca sa i-o trimit.


ea este si o bloggerita de ceva vreme, poate stiti blogul ei http://wordofmouthcommunication.blogspot.co.at/


blogul Mirunei

21.11.2014 in spiritul mesagerilor am primit azi 2 exemplare ale cartii Mirunei de la Anca Petrescu, prietena buna a Mirunei si cum am primit-o aproape nu am mai lasat-o din mana pana nu am terminat-o de citit. :-) Mi-a placut stilul sincer in care a scris Miruna, sincer si totusi nedescoperind totul din povestile ei.Oricum o calatorie frumoasa pret de cateva ore pe care o recomand celor care vor sa se inspire din viata tumultoasa a unei tinere jurnaliste care a decis sa emigreze in Austria.

"O sa-mi invat copii sa creada in iubire, sa iubeasca tot in jurul lor si sa nu le fie teama de absolut nimic."

" Filmul meu ar cuprinde cadre cu muzica, cantecul pasarilor, bomboane colorate M&M, picturile lui Klimt, scrisori de dragoste... caderea libera dintr-un carusel, fotografii, amestecul dintre inghetata de vanilie si fulgi de ciocolata, .... gadilatul in talpa, baloane de sapun.... ghiocei, dragoste, linistea noptii, asternuturi curate,....amintiri, nori si un puls de 120 de batai pe minut..."


Un interviu cu Miruna:
Fericirea de după graniţă: Fiecare pagina din carte este ca o alergare in pie...: Fiecare pagina din carte este ca o alergare in pielea goala prin Piata Universitatii: In 2011 ii inmanam premiul pentru Cel mai bun jurnal...

Daca doriti sa imprumutati cartea puteti sa verificati disponibilitatea ei la mine in biblioteca :-) la adresa
ro.amartis at gmail dot com. sau la adresele de mail din dreapta blogului Mirunei.

Grafica cartii este semnata de catre Sorin Florea. Felicitari!

0 yorum:

Trimiteți un comentariu