miercuri, 7 ianuarie 2015

povestea unui brad de Craciun

#2014.12.18 Joi - am facut si eu bradul, 
este artificial, 
l-am cumparat impreuna cu mama de la fostul Real anul trecut
anul acesta a fost si tata acasa si l-a montat el, eu m-am ocupat de desfacut
 (initial toate ramurile sunt apropiate de trunchi si trebuiesc departate) 
si de impodobit. Are luminite la capatul fiecarei ramuri si schimba culorile, e o minune!


#2014.12.19 au inceput pozele langa brad :-)

#2014.12.20 bradul era scaldat intr-o frumoasa lumina intr-o dimineata

#2014.12.21 detaliu

#2014.11.23  pozele cu tinute de Craciun langa brad continua :-)
bradul merge intr-o vizita virtuala intr-o incapere de vis decorata de Craciun :-)

#2014.12.26 repetitii pentru Revelion, 
aceasta rochie rosie cu pietricele stralucitoare imi va fi tinuta de Revelion
2014.12.31 noaptea mult asteptata de Revelion a sosit...
pentru mai multe poze cu tinutele vedeti ro-urbnstyle.blogspot.ro
#2015.01.07 de Sf. Ion, cand strangeam bradul am observat ca luminitele 
se reflectau foarte frumos pe peretele alb din spatele bradului

strangerea decoratiunilor bradului a inceput



0 yorum:

Trimiteți un comentariu